L.I. Lázár - Rejtőző kavicsok

Egy Neon cikk alapján jutottam el ehhez a történethez. Ha véletlenül elsiklottam volna a kis cikk felett,akkor szegényebb lettem volna egy számomra új író csodálatos munkájával. Ráadásul,ahogy olvastam a kis fülszöveget Lázár Ildikóról,az említés miszerint Gyergyószentmiklóson született kellemes emlékeket ébresztett bennem,ugyanis mikor először Erdélybe utaztam ezen a helyen tölthettem el 10 csodálatos napot. :)
       
      
               (SPOILERES információk a folytatásban):

Szereted a gimis történeteket? Egy álomvilágba szeretnél csöppenni vagy szembesülni a valósággal? Ha az utóbbira is nyitott vagy,akkor a Szent Johanna Gimi sorozat után kötelező darab a "Rejtőző kavicsok". Ez egy kifejezetten minőségi gimis-ifjúsági regény és büszke vagyok rá,hogy egy magyar írta. :)
Mikor  egy ereje teljében,nagyszájú és pörgős fiatalt látsz ,sokszor a viselkedése másokból kiváltott hatását látod és ezért titokban te is szeretnél hozzá hasonló lenni. Ám a könyvet olvasva rájöhettünk,hogy ez a viselkedés lehet csupán csak egy páncél,ami elvonja a figyelmet a lényeges dolgokról,elrejti azokat a tényeket,ami megsebezhet minket.
A fiú szereplők nagy része Krisz,Praetor,Atács,Leó,de legfőbbképpen az első kettő ezen megy keresztül. Úgy gondolják,hogy a jó látszat egyszer valósággá is válhat,ami igazából boldoggá teheti őket.
De a sztori nem kizárólag csak a fiatalokról szól,itt van Anna a tanárnő,akinek az első megtartott órája az új iskolában egyenlő volt egy harccal.
Erős pillére a történetnek Anna és ráadásul a legjobb,hogy élete érdekes módon összefonódik az egyik diákéval (nevezetesen Atáccsal),aki bár ritka visszataszító egy szereplő,de ő a szükséges rossz. :D
Annyi elgondolkodtató,magvas gondolat hagyja el L.I. Lázár szereplőinek a száját,hogy az egy filozófus javára is válhatna.
A könyv szinte a kezemért kiáltott,mindegyik szereplő sorsa egyaránt érdekelt. Még az is érdekelt volna,hogy mi történt Lille anyukájával,de úgy hallottam van esély a kiderülésére. :) Ha jól értesültem,ebből egy könyvsorozat lesz és nagyon remélem,hogy megkapja a kellő nyilvánosságot,így sokkal több emberhez eljuthat. S ezennel kedvencemmé nyilvánítom. :)

A könyv: 10/10
Kedvenc karaktereim: Lille, Anna, Praetor
A borító: 10/10

Ha felkeltette a könyv az érdeklődésedet,innen rendelheted meg (katt az online könyváruházak neveire):
BOOKLINE  

LIBRI

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Tisztára lökött vagyok...de aki ismer, főleg a tanítványaim, ezzel már rég tisztában vannak:-) Örülök, hogyne örülnék egy ilyen véleménynek, hiszen ez adja a szárnyakat, ez adja a kerozint, de én más miatt tapsikolok örömömben...tanárként, újságíróként engem fel tud emelni egy-egy jól megírt gondolatfolyam...És ez egy remekül megírt ajánló. Szóval, lökött vagyok, de nekem így jó, szeretem, ha jól, jókat írnak az emberek, s Te Anita ezek közé kerültél! Köszönöm!!!eli

Megjegyzés küldése