A XX. Nemzetközi Könyvfesztiválon jártam + Mostanában....

Sziasztok! Hát, jó régóta nem közöltem új bejegyzést. Rengeteget tanulok,vizsgára készülők és be kell valljam,mikor volt egy kis szabadidőm nem igazán volt kedvem blogolni. Viszont a könyvek ez idő alatt is ugyanúgy részei maradtak az életemnek,jó párat elolvastam,s most is beszereztem 1-2 ékes példányt a nyárra a XX. Nemzetközi Könyvfesztiválról. :)
Szó mi szó, kb. május közepétől várható új könyvkritika.
Addig is itt van a könyveknek a listája,amiket megvettem:

- Cat Clarke - Entangled (Összekuszálva)
- Veronica Roth - A lázadó
- L.I. Lázár - Rejtőző kavicsok
- Marni Bates - Segítség,Youtube-sztár lettem!
- Benito Pérez Galdós - Marianela (megjegyzés: spanyol nyelvű )

A történetük rövid leírását a Google keresőjébe beírva vagy a Moly-on megtaláljátok.
Ha valamelyikről különösképpen szeretnétek kritikát,annak a címét a bejegyzésben írjátok le. A "Rejtőző kavicsok"-nak kezdtem neki egy hete, s már most tudnám nagyon ajánlani. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése